آ
-
آموزان
بررسی رابطه ادراک از محیط یادگیری با عشق به یادگیری: نقش میانجی خوشبینی تحصیلی در بین دانشجویان [دوره 2، شماره 2، 1401، صفحه 1-15]
ا
-
ابتدایی
تعیین سهم مولفههای حمایت اجتماعی و خودکنترلی در پیشبینی فرسودگی شغلی مدیران مدارس ابتدایی [دوره 2، شماره 1، 1401، صفحه 1-18]
-
ابزارها و امکانات شبکه شاد
بررسی رابطه بین استفاده از ابزارها و امکانات شبکه شاد با درگیری تحصیلی و عملکرد تحصیلی دانشآموزان مقطع متوسطه دوم [دوره 2، شماره 4، 1401، صفحه 1-15]
-
اجتناب تجربی
پیش بینی امید به زندگی در دانشجویان با تجربه ابتلا به کووید 19 از روی حساسیت اضطرابی و اجتناب تجربی [دوره 2، شماره 3، 1401، صفحه 1-14]
-
احساس ناکامی
اثربخشی آموزش کنترل تکانه بر حل مسئله، احساس ناکامی و کفایت اجتماعی دانش آموزان دارای اختلال رفتاری [دوره 2، شماره 4، 1401، صفحه 1-16]
-
اختلال در تنظیم هیجان
مقایسه مکانیزم های دفاعی، اختلال در تنظیم هیجان و عدم تحمل بلاتکلیفی در دانشجویان با علائم وسواس احتکار و اضطراب اجتماعی [دوره 2، شماره 1، 1401]
-
اختلال رفتاری
اثربخشی آموزش کنترل تکانه بر حل مسئله، احساس ناکامی و کفایت اجتماعی دانش آموزان دارای اختلال رفتاری [دوره 2، شماره 4، 1401، صفحه 1-16]
-
ادراک از محیط یادگیری
بررسی رابطه ادراک از محیط یادگیری با عشق به یادگیری: نقش میانجی خوشبینی تحصیلی در بین دانشجویان [دوره 2، شماره 2، 1401، صفحه 1-15]
-
اضطراب
اثربخشی درمان کوتاه راه حل محور(SFBT) بر افسردگی، استرس، اضطراب و سازگاری تحصیلی دانشآموزان متوسطهی دوم در دورهی اپیدمی کرونا [دوره 2، شماره 3، 1401، صفحه 1-17]
-
اضطراب اجتماعی
مقایسه مکانیزم های دفاعی، اختلال در تنظیم هیجان و عدم تحمل بلاتکلیفی در دانشجویان با علائم وسواس احتکار و اضطراب اجتماعی [دوره 2، شماره 1، 1401]
-
اضطراب جدایی و گوشه گیری کودکان
اثربخشی بازی درمانی بر کاهش اختلال اضطراب جدایی و گوشه گیری دانش آموزان ابتدایی [دوره 2، شماره 4، 1401، صفحه 1-22]
-
اضطراب کرونا
بررسی نقش سبک های اسنادی در نگرش نسبت به یادگیری آنلاین با میانجی گری اضطراب کرونا در دانشجویان دانشگاه یزد [دوره 2، شماره 1، 1401، صفحه 1-18]
-
اضطراب کووید-19
مدل یابی اهمال کاری تحصیلی بر اساس اضطراب کووید-19 با نقش میانجی اعتیاد به شبکه های اجتماعی در دانش آموزان مقطع متوسطه [دوره 2، شماره 4، 1401، صفحه 1-15]
-
اعتیاد به شبکههای اجتماعی
مدل یابی اهمال کاری تحصیلی بر اساس اضطراب کووید-19 با نقش میانجی اعتیاد به شبکه های اجتماعی در دانش آموزان مقطع متوسطه [دوره 2، شماره 4، 1401، صفحه 1-15]
-
افسردگی
اثربخشی درمان کوتاه راه حل محور(SFBT) بر افسردگی، استرس، اضطراب و سازگاری تحصیلی دانشآموزان متوسطهی دوم در دورهی اپیدمی کرونا [دوره 2، شماره 3، 1401، صفحه 1-17]
-
امید به زندگی
پیش بینی امید به زندگی در دانشجویان با تجربه ابتلا به کووید 19 از روی حساسیت اضطرابی و اجتناب تجربی [دوره 2، شماره 3، 1401، صفحه 1-14]
-
امیدواری
بررسی تاثیر آموزش تئوری انتخاب بر مسئولیتپذیری، تاب آوری و امیدواری دانش آموزان دختر مقطع متوسطه [دوره 2، شماره 1، 1401، صفحه 1-15]
-
انگیزش پیشرفت
مدلیابی ساختاری انگیزش پیشرفت بر اساس خودناتوانسازی و درگیری در فضای مجازی با میانجیگری شادکامی [دوره 2، شماره 2، 1401، صفحه 1-16]
-
اهمال کاری تحصیلی
موضوع: آزمایش مدل رابطه مهارتهای تحصیلی با عملکردتحصیلی با مینجیگری اهمالکاری تحصیلی و غیبت از مدرسه در دانشآموزان مقطع متوسطه دوم استان ایلام. [دوره 2، شماره 2، 1401، صفحه 1-16]
-
اهمالکاری تحصیلی
مدل یابی اهمال کاری تحصیلی بر اساس اضطراب کووید-19 با نقش میانجی اعتیاد به شبکه های اجتماعی در دانش آموزان مقطع متوسطه [دوره 2، شماره 4، 1401، صفحه 1-15]
ب
-
بازی درمانی
اثربخشی بازی درمانی بر کاهش اختلال اضطراب جدایی و گوشه گیری دانش آموزان ابتدایی [دوره 2، شماره 4، 1401، صفحه 1-22]
-
بازی درمانی گروهی
اثربخشی بازی درمانی گروهی بر سواد هیجانی، سازگاری اجتماعی و رفتار پرخاشگرانه دانش آموزان پرخاشگر [دوره 2، شماره 1، 1401، صفحه 1-19]
-
باورهایانگیزشی
اثربخشی آموزش نظریه ذهن بر کارکرد اجرایی خود تنظیمی دانش آموزان بیش فعال دوره ابتدایی شهر پیرانشهر [دوره 2، شماره 3، 1401، صفحه 1-18]
-
بیشفعال
اثربخشی آموزش نظریه ذهن بر کارکرد اجرایی خود تنظیمی دانش آموزان بیش فعال دوره ابتدایی شهر پیرانشهر [دوره 2، شماره 3، 1401، صفحه 1-18]
-
بینی تحصیلی
بررسی رابطه ادراک از محیط یادگیری با عشق به یادگیری: نقش میانجی خوشبینی تحصیلی در بین دانشجویان [دوره 2، شماره 2، 1401، صفحه 1-15]
پ
-
پایداری تلاش
بررسی مدل رابطه خوشبینی و خودمهاری با دلزدگی یادگیری با میانجیگری ثبات علایق و پایداری تلاش در دانشجویان [دوره 2، شماره 3، 1401، صفحه 1-14]
-
پیشرفت تحصیلی
نقش مسئولیتپذیری و هوش هیجانی در پیشبینی پیشرفت تحصیلی دانش-آموزان دختر مقطع متوسطه دوم [دوره 2، شماره 2، 1401، صفحه 1-13]
ت
-
تابآوری
بررسی تاثیر آموزش تئوری انتخاب بر مسئولیتپذیری، تاب آوری و امیدواری دانش آموزان دختر مقطع متوسطه [دوره 2، شماره 1، 1401، صفحه 1-15]
-
تابآوری و نشاط ذهنی
بررسی تاثیر نگرش بر زندگی والدین برمیزان سازگاری اجتماعی،تاب آوری ونشاط ذهنی دانش آموزان دوره اول متوسطه [دوره 2، شماره 4، 1401، صفحه 1-22]
-
تجربه غرقگی
مقایسه تجربه غرقگی و ذهنآگاهی در دانشآموزان تیزهوش و عادی [دوره 2، شماره 3، 1401، صفحه 1-16]
-
تدریس مطلوب
مقایسه کارایی نیروهای انسانی جذب شده از طریق ماده ۲۸ با دانشآموختگان دانشگاه فرهنگیان [دوره 2، شماره 3، 1401، صفحه 1-20]
-
تعارض والد-فرزند
مدل معادلات ساختاری سبک زندگی ارتقاء دهنده سلامت بر اساس خودکارآمدی و تنظیم هیجان با نقش واسطه ای تعارض والد-فرزند [دوره 2، شماره 2، 1401، صفحه 1-19]
-
تعامـل و همکـاری
مقایسه کارایی نیروهای انسانی جذب شده از طریق ماده ۲۸ با دانشآموختگان دانشگاه فرهنگیان [دوره 2، شماره 3، 1401، صفحه 1-20]
-
تنظیم هیجان
مدل معادلات ساختاری سبک زندگی ارتقاء دهنده سلامت بر اساس خودکارآمدی و تنظیم هیجان با نقش واسطه ای تعارض والد-فرزند [دوره 2، شماره 2، 1401، صفحه 1-19]
-
تئوری انتخاب
بررسی تاثیر آموزش تئوری انتخاب بر مسئولیتپذیری، تاب آوری و امیدواری دانش آموزان دختر مقطع متوسطه [دوره 2، شماره 1، 1401، صفحه 1-15]
ث
-
ثبات علایق
بررسی مدل رابطه خوشبینی و خودمهاری با دلزدگی یادگیری با میانجیگری ثبات علایق و پایداری تلاش در دانشجویان [دوره 2، شماره 3، 1401، صفحه 1-14]
ح
-
حساسیت اضطرابی
پیش بینی امید به زندگی در دانشجویان با تجربه ابتلا به کووید 19 از روی حساسیت اضطرابی و اجتناب تجربی [دوره 2، شماره 3، 1401، صفحه 1-14]
-
حل مسئله
اثربخشی آموزش کنترل تکانه بر حل مسئله، احساس ناکامی و کفایت اجتماعی دانش آموزان دارای اختلال رفتاری [دوره 2، شماره 4، 1401، صفحه 1-16]
-
حمایت اجتماعی
تعیین سهم مولفههای حمایت اجتماعی و خودکنترلی در پیشبینی فرسودگی شغلی مدیران مدارس ابتدایی [دوره 2، شماره 1، 1401، صفحه 1-18]
خ
-
خودکارآمدی
مدل معادلات ساختاری سبک زندگی ارتقاء دهنده سلامت بر اساس خودکارآمدی و تنظیم هیجان با نقش واسطه ای تعارض والد-فرزند [دوره 2، شماره 2، 1401، صفحه 1-19]
-
خود کنترلی
تعیین سهم مولفههای حمایت اجتماعی و خودکنترلی در پیشبینی فرسودگی شغلی مدیران مدارس ابتدایی [دوره 2، شماره 1، 1401، صفحه 1-18]
-
خودمهاری
بررسی مدل رابطه خوشبینی و خودمهاری با دلزدگی یادگیری با میانجیگری ثبات علایق و پایداری تلاش در دانشجویان [دوره 2، شماره 3، 1401، صفحه 1-14]
-
خودناتوان &lrm
مدلیابی ساختاری انگیزش پیشرفت بر اساس خودناتوانسازی و درگیری در فضای مجازی با میانجیگری شادکامی [دوره 2، شماره 2، 1401، صفحه 1-16]
-
خوش&rlm
بررسی رابطه ادراک از محیط یادگیری با عشق به یادگیری: نقش میانجی خوشبینی تحصیلی در بین دانشجویان [دوره 2، شماره 2، 1401، صفحه 1-15]
-
خوشبینی
بررسی مدل رابطه خوشبینی و خودمهاری با دلزدگی یادگیری با میانجیگری ثبات علایق و پایداری تلاش در دانشجویان [دوره 2، شماره 3، 1401، صفحه 1-14]
د
-
دانش &rlm
بررسی رابطه ادراک از محیط یادگیری با عشق به یادگیری: نقش میانجی خوشبینی تحصیلی در بین دانشجویان [دوره 2، شماره 2، 1401، صفحه 1-15]
-
دانش آموزان
بررسی تاثیر آموزش تئوری انتخاب بر مسئولیتپذیری، تاب آوری و امیدواری دانش آموزان دختر مقطع متوسطه [دوره 2، شماره 1، 1401، صفحه 1-15]
-
دانش آموزان
مدل یابی اهمال کاری تحصیلی بر اساس اضطراب کووید-19 با نقش میانجی اعتیاد به شبکه های اجتماعی در دانش آموزان مقطع متوسطه [دوره 2، شماره 4، 1401، صفحه 1-15]
-
دانشآموزان
تأثیر عوامل آموزشی، انسانی و سازمانی بر شادکامی دانشآموزان [دوره 2، شماره 4، 1401، صفحه 1-23]
-
دانش آموزان ابتدایی
اثربخشی بازی درمانی بر کاهش اختلال اضطراب جدایی و گوشه گیری دانش آموزان ابتدایی [دوره 2، شماره 4، 1401، صفحه 1-22]
-
دانش آموزان پرخاشگر
اثربخشی بازی درمانی گروهی بر سواد هیجانی، سازگاری اجتماعی و رفتار پرخاشگرانه دانش آموزان پرخاشگر [دوره 2، شماره 1، 1401، صفحه 1-19]
-
دانشآموزان تیزهوش
مقایسه تجربه غرقگی و ذهنآگاهی در دانشآموزان تیزهوش و عادی [دوره 2، شماره 3، 1401، صفحه 1-16]
-
دانشآموزان دختر
نقش مسئولیتپذیری و هوش هیجانی در پیشبینی پیشرفت تحصیلی دانش-آموزان دختر مقطع متوسطه دوم [دوره 2، شماره 2، 1401، صفحه 1-13]
-
دانشآموزان عادی
مقایسه تجربه غرقگی و ذهنآگاهی در دانشآموزان تیزهوش و عادی [دوره 2، شماره 3، 1401، صفحه 1-16]
-
دانش آموزان مضطرب
بررسی مقایسه ای سبک های دلبستگی و سبک های هویتی بین دانش آموزان مضطرب و غیرمضطرب دوره ی دوم متوسطه پسرانه شهرستان اردکان [دوره 2، شماره 1، 1401، صفحه 1-22]
-
دانشجویان
پیش بینی امید به زندگی در دانشجویان با تجربه ابتلا به کووید 19 از روی حساسیت اضطرابی و اجتناب تجربی [دوره 2، شماره 3، 1401، صفحه 1-14]
-
دانشجویان یزد
بررسی نقش سبک های اسنادی در نگرش نسبت به یادگیری آنلاین با میانجی گری اضطراب کرونا در دانشجویان دانشگاه یزد [دوره 2، شماره 1، 1401، صفحه 1-18]
-
درگیری تحصیلی
بررسی رابطه بین استفاده از ابزارها و امکانات شبکه شاد با درگیری تحصیلی و عملکرد تحصیلی دانشآموزان مقطع متوسطه دوم [دوره 2، شماره 4، 1401، صفحه 1-15]
-
درگیری در فضای مجازی
مدلیابی ساختاری انگیزش پیشرفت بر اساس خودناتوانسازی و درگیری در فضای مجازی با میانجیگری شادکامی [دوره 2، شماره 2، 1401، صفحه 1-16]
-
درمان راه حل محور کوتاه مدت
اثربخشی درمان کوتاه راه حل محور(SFBT) بر افسردگی، استرس، اضطراب و سازگاری تحصیلی دانشآموزان متوسطهی دوم در دورهی اپیدمی کرونا [دوره 2، شماره 3، 1401، صفحه 1-17]
-
دلزدگی یادگیری
بررسی مدل رابطه خوشبینی و خودمهاری با دلزدگی یادگیری با میانجیگری ثبات علایق و پایداری تلاش در دانشجویان [دوره 2، شماره 3، 1401، صفحه 1-14]
ذ
-
ذهنآگاهی
مقایسه تجربه غرقگی و ذهنآگاهی در دانشآموزان تیزهوش و عادی [دوره 2، شماره 3، 1401، صفحه 1-16]
ر
-
راهبردهایشناختی
اثربخشی آموزش نظریه ذهن بر کارکرد اجرایی خود تنظیمی دانش آموزان بیش فعال دوره ابتدایی شهر پیرانشهر [دوره 2، شماره 3، 1401، صفحه 1-18]
-
راهبرهایفراشناختی
اثربخشی آموزش نظریه ذهن بر کارکرد اجرایی خود تنظیمی دانش آموزان بیش فعال دوره ابتدایی شهر پیرانشهر [دوره 2، شماره 3، 1401، صفحه 1-18]
-
رضایت شغلی
بررسی ارتباط هوش هیجانی و عزت نفس با رضایت شغلی [دوره 2، شماره 2، 1401، صفحه 1-16]
-
رفتارپرخاشگرانه
اثربخشی بازی درمانی گروهی بر سواد هیجانی، سازگاری اجتماعی و رفتار پرخاشگرانه دانش آموزان پرخاشگر [دوره 2، شماره 1، 1401، صفحه 1-19]
س
-
سازی
مدلیابی ساختاری انگیزش پیشرفت بر اساس خودناتوانسازی و درگیری در فضای مجازی با میانجیگری شادکامی [دوره 2، شماره 2، 1401، صفحه 1-16]
-
سازگاری اجتماعی
اثربخشی بازی درمانی گروهی بر سواد هیجانی، سازگاری اجتماعی و رفتار پرخاشگرانه دانش آموزان پرخاشگر [دوره 2، شماره 1، 1401، صفحه 1-19]
-
سازگاری اجتماعی
بررسی تاثیر نگرش بر زندگی والدین برمیزان سازگاری اجتماعی،تاب آوری ونشاط ذهنی دانش آموزان دوره اول متوسطه [دوره 2، شماره 4، 1401، صفحه 1-22]
-
سازگاری تحصیلی
اثربخشی درمان کوتاه راه حل محور(SFBT) بر افسردگی، استرس، اضطراب و سازگاری تحصیلی دانشآموزان متوسطهی دوم در دورهی اپیدمی کرونا [دوره 2، شماره 3، 1401، صفحه 1-17]
-
سبک اسنادی
بررسی نقش سبک های اسنادی در نگرش نسبت به یادگیری آنلاین با میانجی گری اضطراب کرونا در دانشجویان دانشگاه یزد [دوره 2، شماره 1، 1401، صفحه 1-18]
-
سبک زندگی ارتقاء دهنده سلامت
مدل معادلات ساختاری سبک زندگی ارتقاء دهنده سلامت بر اساس خودکارآمدی و تنظیم هیجان با نقش واسطه ای تعارض والد-فرزند [دوره 2، شماره 2، 1401، صفحه 1-19]
-
سبک های دلبستگی
بررسی مقایسه ای سبک های دلبستگی و سبک های هویتی بین دانش آموزان مضطرب و غیرمضطرب دوره ی دوم متوسطه پسرانه شهرستان اردکان [دوره 2، شماره 1، 1401، صفحه 1-22]
-
سبک های هویت
بررسی مقایسه ای سبک های دلبستگی و سبک های هویتی بین دانش آموزان مضطرب و غیرمضطرب دوره ی دوم متوسطه پسرانه شهرستان اردکان [دوره 2، شماره 1، 1401، صفحه 1-22]
-
سوادهیجانی
اثربخشی بازی درمانی گروهی بر سواد هیجانی، سازگاری اجتماعی و رفتار پرخاشگرانه دانش آموزان پرخاشگر [دوره 2، شماره 1، 1401، صفحه 1-19]
ش
-
شادکامی
مدلیابی ساختاری انگیزش پیشرفت بر اساس خودناتوانسازی و درگیری در فضای مجازی با میانجیگری شادکامی [دوره 2، شماره 2، 1401، صفحه 1-16]
-
شادکامی
تأثیر عوامل آموزشی، انسانی و سازمانی بر شادکامی دانشآموزان [دوره 2، شماره 4، 1401، صفحه 1-23]
ع
-
عدم تحمل بلاتکلیفی
مقایسه مکانیزم های دفاعی، اختلال در تنظیم هیجان و عدم تحمل بلاتکلیفی در دانشجویان با علائم وسواس احتکار و اضطراب اجتماعی [دوره 2، شماره 1، 1401]
-
عزت نفس
بررسی ارتباط هوش هیجانی و عزت نفس با رضایت شغلی [دوره 2، شماره 2، 1401، صفحه 1-16]
-
عشق به یادگیری
بررسی رابطه ادراک از محیط یادگیری با عشق به یادگیری: نقش میانجی خوشبینی تحصیلی در بین دانشجویان [دوره 2، شماره 2، 1401، صفحه 1-15]
-
عملکرد تحصیلی
بررسی رابطه بین استفاده از ابزارها و امکانات شبکه شاد با درگیری تحصیلی و عملکرد تحصیلی دانشآموزان مقطع متوسطه دوم [دوره 2، شماره 4، 1401، صفحه 1-15]
-
عوامل آموزشی
تأثیر عوامل آموزشی، انسانی و سازمانی بر شادکامی دانشآموزان [دوره 2، شماره 4، 1401، صفحه 1-23]
-
عوامل انسانی
تأثیر عوامل آموزشی، انسانی و سازمانی بر شادکامی دانشآموزان [دوره 2، شماره 4، 1401، صفحه 1-23]
-
عوامل سازمانی
تأثیر عوامل آموزشی، انسانی و سازمانی بر شادکامی دانشآموزان [دوره 2، شماره 4، 1401، صفحه 1-23]
غ
-
غیبت از مدرسه و عملکرد تحصیلی
موضوع: آزمایش مدل رابطه مهارتهای تحصیلی با عملکردتحصیلی با مینجیگری اهمالکاری تحصیلی و غیبت از مدرسه در دانشآموزان مقطع متوسطه دوم استان ایلام. [دوره 2، شماره 2، 1401، صفحه 1-16]
ف
-
فرسودگی شغلی
تعیین سهم مولفههای حمایت اجتماعی و خودکنترلی در پیشبینی فرسودگی شغلی مدیران مدارس ابتدایی [دوره 2، شماره 1، 1401، صفحه 1-18]
ک
-
کارایی
مقایسه کارایی نیروهای انسانی جذب شده از طریق ماده ۲۸ با دانشآموختگان دانشگاه فرهنگیان [دوره 2، شماره 3، 1401، صفحه 1-20]
-
کرونا
اثربخشی درمان کوتاه راه حل محور(SFBT) بر افسردگی، استرس، اضطراب و سازگاری تحصیلی دانشآموزان متوسطهی دوم در دورهی اپیدمی کرونا [دوره 2، شماره 3، 1401، صفحه 1-17]
-
کفایت اجتماعی
اثربخشی آموزش کنترل تکانه بر حل مسئله، احساس ناکامی و کفایت اجتماعی دانش آموزان دارای اختلال رفتاری [دوره 2، شماره 4، 1401، صفحه 1-16]
-
کووید 19
پیش بینی امید به زندگی در دانشجویان با تجربه ابتلا به کووید 19 از روی حساسیت اضطرابی و اجتناب تجربی [دوره 2، شماره 3، 1401، صفحه 1-14]
م
-
مدیرانمدارس
تعیین سهم مولفههای حمایت اجتماعی و خودکنترلی در پیشبینی فرسودگی شغلی مدیران مدارس ابتدایی [دوره 2، شماره 1، 1401، صفحه 1-18]
-
مدیریت کلاس درس
مقایسه کارایی نیروهای انسانی جذب شده از طریق ماده ۲۸ با دانشآموختگان دانشگاه فرهنگیان [دوره 2، شماره 3، 1401، صفحه 1-20]
-
مسئولیتپذیری
بررسی تاثیر آموزش تئوری انتخاب بر مسئولیتپذیری، تاب آوری و امیدواری دانش آموزان دختر مقطع متوسطه [دوره 2، شماره 1، 1401، صفحه 1-15]
-
مسئولیتپذیری
نقش مسئولیتپذیری و هوش هیجانی در پیشبینی پیشرفت تحصیلی دانش-آموزان دختر مقطع متوسطه دوم [دوره 2، شماره 2، 1401، صفحه 1-13]
-
مسئولیتپذیری
مقایسه کارایی نیروهای انسانی جذب شده از طریق ماده ۲۸ با دانشآموختگان دانشگاه فرهنگیان [دوره 2، شماره 3، 1401، صفحه 1-20]
-
مشاوران مدارس
بررسی ارتباط هوش هیجانی و عزت نفس با رضایت شغلی [دوره 2، شماره 2، 1401، صفحه 1-16]
-
مکانیزمهای دفاعی
مقایسه مکانیزم های دفاعی، اختلال در تنظیم هیجان و عدم تحمل بلاتکلیفی در دانشجویان با علائم وسواس احتکار و اضطراب اجتماعی [دوره 2، شماره 1، 1401]
-
مهارت تحصیلی
موضوع: آزمایش مدل رابطه مهارتهای تحصیلی با عملکردتحصیلی با مینجیگری اهمالکاری تحصیلی و غیبت از مدرسه در دانشآموزان مقطع متوسطه دوم استان ایلام. [دوره 2، شماره 2، 1401، صفحه 1-16]
ن
-
نظریهذهن
اثربخشی آموزش نظریه ذهن بر کارکرد اجرایی خود تنظیمی دانش آموزان بیش فعال دوره ابتدایی شهر پیرانشهر [دوره 2، شماره 3، 1401، صفحه 1-18]
-
نگرش
بررسی نقش سبک های اسنادی در نگرش نسبت به یادگیری آنلاین با میانجی گری اضطراب کرونا در دانشجویان دانشگاه یزد [دوره 2، شماره 1، 1401، صفحه 1-18]
-
نگرش به زندگی والدین
بررسی تاثیر نگرش بر زندگی والدین برمیزان سازگاری اجتماعی،تاب آوری ونشاط ذهنی دانش آموزان دوره اول متوسطه [دوره 2، شماره 4، 1401، صفحه 1-22]
و
-
وسواس احتکار
مقایسه مکانیزم های دفاعی، اختلال در تنظیم هیجان و عدم تحمل بلاتکلیفی در دانشجویان با علائم وسواس احتکار و اضطراب اجتماعی [دوره 2، شماره 1، 1401]
ه
-
هوش هیجانی
نقش مسئولیتپذیری و هوش هیجانی در پیشبینی پیشرفت تحصیلی دانش-آموزان دختر مقطع متوسطه دوم [دوره 2، شماره 2، 1401، صفحه 1-13]
-
هوش هیجانی
بررسی ارتباط هوش هیجانی و عزت نفس با رضایت شغلی [دوره 2، شماره 2، 1401، صفحه 1-16]
ی
-
یادگیری آنلاین
بررسی نقش سبک های اسنادی در نگرش نسبت به یادگیری آنلاین با میانجی گری اضطراب کرونا در دانشجویان دانشگاه یزد [دوره 2، شماره 1، 1401، صفحه 1-18]
عبارت مورد نظر شما با هیچ یک از موارد همخوانی ندارد